پس از کاندیدای پوششی، اصرار وزیر کشور بر.....

پس از کاندیدای پوششی، اصرار وزیر کشور بر.....
 
 
به نقل از کیهان، محمد علی نجفی رئیس‌ستاد فرهنگیان روحانی تأیید کرده است آقای روحانی خواهان عدم برگزاری مناظره روز جمعه هفته جاری است، با این حال او دلیل این مسئله را برنامه روحانی برای سفر استانی عنوان کرده است.
 
منتقدان معتقدند دولتی که طی 4 سال، سفرهای استانی معدودی داشته نمی‌تواند این موضوع را به عنوان دلیل موجه برای برگزار شدن مناظره‌ها در موعد مقرر مطرح کند.
 
با این وجود اظهارات منتشر شده حسام‌الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور نشان می‌دهد نگرانی‌های این ستاد حتی فراتر از موضوع زنده یا مرده بودن مناظرات و یا حتی زمان برگزاری آن است.
 
حسام‌الدین آشنا در جلسه‌ای که اخیراً در دانشکده صداوسیما و به‌ صورت غیرخصوصی برگزار شده بود، رسماً از عوامل برگزاری مناظره‌ها خواست سؤالات را در اختیار کاندیداها و مردم قرار دهند و مناظره‌ها در چارچوب این سؤالات از پیش اعلام شده برگزار شود!
 
...وی با این ادعا که روحانی با کمک مناظره‌ها در سال 92 توانست رئیس‌جمهور شود نسبت به برگزاری آن توسط صدا و سیما سؤالاتی را مطرح و در ضرورت آن تشکیک کرد!
 
مشاور رسانه‌ای حجت‌الاسلام روحانی همچنین با عتاب و خطاب به دست‌اندرکاران صداوسیما می‌گوید: چه‌کسی به شما حق داده هوش هیجانی یا هوش تصویری کاندیدا را بسنجید؟!
 
اظهارات حسام‌الدین آشنا در بخش‌های پایانی با چاشنی توهین به کاندیداها نیز همراه شد، وی ظاهرا و در قالب انتقاد از صداوسیما گفت: چرا صداوسیما نباید مجری‌ای داشته باشد که کاندیداها مثل سگ از او بترسند! با تذکر یکی از اطرافیان آشنا گفت: نگفتم که سگ چه‌کسی است!
 
گفتنی است تلاش دولتمردان برای پخش غیر زنده مناظره‌ها، برگزار نشدن مناظره روز جمعه و نیز توهین به نامزدهای دیگر نشان از نگرانی دولت از نقش مناظره‌ها در سبد رای روحانی دارد.
 
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: