روحانی بازهم وعده صد روزه داد

روحانی بازهم وعده صد روزه داد
 
 
وعده تحول اقتصادی در صد روز در حالی توسط حسن روحانی برای بار دوم داده میشود که از اکنون تا روز تنفیذ حکم رئیس جمهور بعدی چیزی حدود صد روز زمان وجود دارد. به نظر میرسد اگر چنین برنامه مهم و کارگشایی در دستان رئیس جمهور وجود دارد بهتر است مردم را قبل از اینکه دولت یازدهم به پایان برسد و روحانی در پاستور نباشد از آن بهره مند کنند!
 
حسن روحانی به هنگام ورود به سازمان صدا و سیما برای ضبط برنامه تلویزیونی، درباره برنامه عملی خود درخصوص رونق  تولید، خروج از رکود و حل بیکاری گفت: یک برنامه مدون دارم که آن را منتشر می‌کنم.
 
وی در اظهاراتی عجیب ابراز داشت: الان رکود نداریم جز در یک بخش. یعنی اقتصاد ما فقط در یک بخش و آن هم مسکن رکود دارد مابقی بخش‌ها از رکود خارج شده در عین حال درباره رونق اقتصادی هم در این برنامه آمده است ضمن اینکه من یک برنامه صد روزه هم خواهم داشت که اعلام می‌کنم.
 
انکار وعده صد روزه!
 
گفتنی است حسن روحانی دو هفته پیش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما در ابتدای دولت خود گفتید که مشکلات را در ۱۰۰ روز حل می‌کنید اما در آذرماه سال گذشته گفتید که مشکلات در ۴۰ سال آینده هم حل نخواهد شد، چه شد که نظرتان تغییر کرد؟ گفت: خوب شد که این سؤال را مطرح کردید چون این دروغ را مرتب در برخی رسانه‌ها مطرح می‌کنند. من چه زمانی گفتم که ۱۰۰ روزه مشکلات را حل می‌کنم؛ آن چیزی که من گفتم این بود که اگر بتوانم در انتخابات پیروز شوم، کارهای انجام شده در پایان ۱۰۰ روز نخست را اعلام خواهم کرد.
 
روحانی افزوده بود: عده‌ای مخرب آمدند و گفتند که روحانی گفته می‌خواهد ۱۰۰ روزه مشکلات را حل کند، آن کسی که یک شبه مشکلات را حل می‌کرد، فرد دیگری بود، ما نیستیم. مگر اینکه آدمی عقل نداشته باشد این حرف را بزند مگر می‌شود مشکلات را در صد روز حل کرد.
 
 
حسن روحانی در سخنان انتخاباتی سال92 گفته بود:«راه‌حل‌های کوتاه‌مدت یک ماهه و 100روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید پیش‌بینی شده است که با این برنامه ما می‌توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم»
 
مشخص نیست روحانی که یک بار وعده صد روزه داده بود و بعد از آن گفته بود کسی که چنین وعده ای بدهد بی عقل است چرا باز هم دست به چنین وعده های واهی دست میزند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: