تمدید مرخصی مهدی هاشمی تا 25بهمن

تمدید مرخصی مهدی هاشمی تا 25بهمن

مدیرکل زندان های استان تهران درخصوص آخرین وضع مرخصی مهدی هاشمی، گفت: بر حسب دستور قضایی این مرخصی ادامه داشته است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محبی در جمع خبرنگاران افزود: مهدی هاشمی تا 25بهمن در مرخصی است.
وی درباره آخرین وضع تکمیل زندان تهران بزرگ اظهار داشت: در زندان تهران بزرگ پنج بند داریم که سه بند آن افتتاح شده است و هم اکنون مددجویان در این بند ها مستقر هستند.
 
محبی افزود : از دو بند باقی مانده نیز عملیات ساخت یک بند هفتاد درصد پیشرفت داشته و بند دیگر هم نود درصد پیشرفت کاری داشته است.
 
محبی با اظهار امیدواری نسبت به تامین بودجه لازم ،گفت: انشالله اواسط سال آینده این دو بند نیز افتتاح شود.
 
مدیر کل زندان های استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر 12 هزار مدد جو در زندان تهران بزرگ نگهداری می شوند.
 
محبی در خصوص آخرین وضعیت تکمیل اردوگاه محکومان مواد مخدر فشافویه گفت : در این اردوگاه محکومان مواد مخدرکه زیر پنج سال محکومیت دارند نگه داری می شوند.
 
وی افزود: بخش های کارگاه این اردوگاه راه اندازی شده است و درصدد هستیم همه محکومانی که در این اردوگاه نگهداری می شوند مشغول به کار کنیم.
 
به گفته محبی هم اکنون در این اردوگاه حدود دو هزار محکوم مواد مخدری زیر پنج سال حبس، نگهداری می شوند و به لحاظ کمک به دولت در راستای کاهش اسیب های اجتماعی ، یک قسمت از اردوگاه فشافویه به نگهداری معتادان متهاجر اختصاص یافته است.
وی افزود: پذیرش معتادان متهاجر در فشافویه از دو روز گدشته آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم به بازپروری این افراد کمک کنیم.
 
این افراد با دستور مقام قضایی در اردوگاه نگهداری و با دستور قضایی هم آزاد خواهند شد .
 
مدیر کل زندان های استان تهران تصریح کرد : هم اکنون در هیچ کدام از زندانهای استان تهران محکومان مواد مخدر زیر پنج سال حبس ، نگهداری نمی شوند و همه به فشافویه منتقل می شوند.
 
وی در خصوص آخرین وضعیت واگذار زندان اوین به شهرداری و اینکه پیشتر رییس زندان ها از عدم تمایل شهرداری تهران به پیگیری این موضوع خبر داده بود ،گفت : موضوع فروش اوین پیچیدگی های خاص خود را از نطر مالکیت و تصرفات موجود دارد و مشکلاتی درباره اسناد و مدارک داریم و فکر می کنم چون زمانبر شد،این قضیه فعلا کنسل شده است.
 
محبی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ورودی های زندان های تهران گفت: افزایش داشته ایم اما بسیار کم بوده و در حد دو درصد بوده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار و سیاست , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : چهار شنبه 20 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: