درود بر آتش‌نشانان جمهوری اسلامی

درود بر آتش‌نشانان جمهوری اسلامی
 
ساختمانی که یهودیان صهیونیست‌ آن را در سال 1341 بنا کرده بودند تا دروازه‌ای برای ورود شهر مدرن به ایران باشد و به بازار فروش خود رونق بخشند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مصادره شد، اما نکبتش دامن‌گیر گشت و خشت بدسگالش در دوران ما چنین زیانی را آفرید. با این همه بر مردم جهان آشکار شد که جمهوری اسلامی در لحظۀ خطر، چه نیروهای غیور و عزیزی را پرورش داده است، شهادت‌خواهانی که از خودخواهی رسته‌اند و به هنگام خطر، باکی از فداکاری و جان‌فشانی ندارند.
 
ای تاریخ! تو گواهی بده که تا به امروز هرگز دیده نشده که در چنان حادثه‌ سوزناکی و در ساختمانی این‌چنین انبوه از مردم، تعداد شهدای آتش‌نشان چند برابر فروشندگان و خریداران و مردم در آمدوشد باشد. 
 
خدایشان آنان را در جوار خود و بر سر سفرۀ رحمتش پذیرا باشد. بهشت برین و نعمت‌های سرشارش روزیشان باد. به خدا سوگند خانواده‌هایشان باید به جای اشک‌ریختن و آه‌کشیدن از فراقشان در این چند روزۀ دنیا، به شکر و ستایش پروردگار بپردازند؛ چرا که بهشت را شوهران و پدران و فرزندانشان برایشان به دست آوردند؛ زیرا روایت است که فردا به موازات انبیا و علما به شهیدان نیز گفته می‌شود شفاعت کنید و مردمتان را به بهشت بخوانید و آن وقت، عزیزان شهید‌تان، نخستین کسانی را که به بهشت فراخوانند، خانواده‌هایشان می‌باشند. 
 
آیا این رواست که خانواده و خاندان شهدا برای این که چند سالی در این دنیای پر از زرق و برق کنار هم نیستند، اشک ماتم بریزند یا سزاوار است شاد باشند که کسی در راه خدمت به خلق از دنیای اندک و زودگذر رخت بسته و چند روزی آنان را تنها گذاشته اما در جهان ابدی شفاعتشان خواهد کرد و برای همیشه به هرگونه نعمتی که می‌خواهند، دست می‌یابند؟
 
سوگند به خدا کسی که این‌ها را می‌نویسد خود، پدر شهید است و سوگند دیگرم این که من و همسرم تا کنون حتی یک قطره اشک برای شهادت پارۀ تنمان نریختیم، زیرا باور داریم بزرگترین ذخیره و سرمایۀ زندگی ابدی ما دو نفر، با همۀ نعمت‌ها و فرزندان صالحی که داریم، همان جوان شهیدی است که پس از مرگمان در لحظه به سراغ‌مان می‌آید و ما را با خویش به بهشت می‌برد و بار دیگر سوگند یاد می‌کنم که شمایان همین که عمر چند ساله‌ و زودگذرتان به پایان برسد و از این جهان رخت بربندید، خود را در آغوش شهیدتان می‌بینید و لحظه‌ای پس از آن در بهشت گوارا؛ پس استوار باشید و راست‌قامت و سرافراز.



:: موضوعات مرتبط: اخبار و سیاست , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : دو شنبه 11 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: