همسر حمید گودرزی از علت طلاق و خروجش از ایران پرده برداشت

همسر حمید گودرزی از علت طلاق و خروجش از ایران پرده برداشت
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ماندانا دانشور در نامه ای در خصوص اتفاقات میان وی و حمید گودرزی نوشت: بعنوان دفاع از شرافت زن ایرانی باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است.

در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم و بزودی خبر درست را به گوش شما می رسانم.

اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند. بدانید به من و روح من چه گذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب ۵۰۰ برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود!

از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم بیرون.
 
 
البته در تاریخ شنبه 22 خرداد 1395 اعلام شده بود:

طلاق حمید گودرزی و همسرش ماندانا دانشور

 اخبار ستارگان اولی ها از جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی حکایت میکند و دلیل طلاق رفتن ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی از ایران اعلام شد

در حالیکه این روزها اخبار داغ طلاق بازیگران خارجی در سایت های معتبر خبری کمی ما را از وضعیت ستارگان خارجی ناامید کرده است خبر طلاق بازیگر معروف ایران حمید گودرزی از همسرش ماندانا دانشور شوک عجیبی را به مردم ایران وارد کرده است .

طلاق حمید گودرزی و ماندانا دانشور

طلاق حمید گودرزی و ماندانا دانشور

خبر جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور اینگونه که پیداست جدیت پیدا کرده و از حالت شایعه بیرون آمده و زوج معروف و نامی کشورمان ایران حمید گودرزی و همسرشکه بسیار بخاطر عشق و علاقه به هم شهره تر شده بودند در راهروهای دادگاه برای طلاق می باشند .

طلاق حمید گودرزی و ماندانا دانشور

حمید گودرزی و ماندانا دانشور

بارها و بارها حمیدگودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس هایی را منتشر کرده بودند و در سایت های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود اما این روزها خبر طلاق حمید گودرزی و همسرش شوک عجیبی را به ما وارد کرده است .

هجوم طرفداران حمید گودرزی به صفحه وی برای اطلاع از علت جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور وی را به واکنش واداشت .

اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است .

دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش

دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش

حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت که من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت .

طلاق حمید گودرزی و همسرش

حمید گودرزی و همسرش

ساده ترین خبر در خصوص زندگی عادی و روزمره چهره های سرشناس کشور، برای مردم جذاب است.

یکی از این نوع اخبار، خبر ازدواج، جدایی و طلاق چهره هاست، از این رو، اطلاعات خبرنگار ما حاکیست، حمید گودرزی بازیگر مشهور کشورمان در حال جدایی از همسرش ماندانا دانشور است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار و سیاست , ,
:: برچسب‌ها: ماندانا دانشور , حمید گودرزی , طلاق ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : سه شنبه 22 تير 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: