صدور کیفرخواست علیه وزیر سابق رژیم صهیونیستی به اتهام جاسوسی برای ایران

صدور کیفرخواست علیه وزیر سابق رژیم صهیونیستی به اتهام جاسوسی برای ایران

 

طبق این گزارش، سگو که سال‌های اخیر در کشور نیجریه ساکن بوده، در ماه می‌ به گینه استوایی نقل مکان کرده و پس از ورود به رژیم صهیونیستی به اتهام ارتباط با سرویس اطلاعاتی ایران و یاری رساندن به فعالیت آن علیه اینرژیم بازداشت شده است.
این گزارش همچنین به نقل از شین بت و پلیس صهیونیستی مدعی شده که گونن توسط اطلاعات ایران استخدام و یکی از مأمورین اطلاعاتی آنها محسوب می شود، ضمن اینکه نخستین تماس آنها در سفارت ایران در نیجریه اتفاق افتاده است.

بنا به ادعای سرکردگان صهیونیست، اتهامات وارده به این وزیر اسبق صهیونیستی عبارتند از: انتقال اطلاعات به منابع ایرانی در مورد بخش انرژی رژیم صهیونیستی، مکان‌های امنیتی و ساختمان‌های رژیم صهیونیستی و همچنین هویت مقامات شاغل در سازمان‌های امنیتی و سیاسی این رژیم.
همچنین ادعا شده که سگو برای به دست آوردن اطلاعات موردنیاز خود، با صهیونیست های شاغل در بخش‌های نظامی، امنیتی و دیپلماتیک ارتباط برقرار می‌کرده و با این ادعا که منابع ایرانی در واقع تاجر و بازرگان هستند، تلاش می‌کرده تا بعضی از آن شهروندان را به آن منابع ایرانی متصل کند.

ملاحظه: آژانس امنیتی شین بت روز دوشنبه فاش ساخت که سگو ماه گذشته توسط این آژانس و پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شده و دادستانی اورشلیم در روز ۱۵ ژوئن علیه وی کیفرخواست صادر کرده و این اتهامات از سوی دادستان کل نیز تایید شده است.

علاوه بر این، کیف حامل اسناد محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی از خودرو «آوی بولت» فرمانده تیپ کماندوهای صهیونیستی به سرقت رفته است.

فارغ از اینکه اخبار فوق تا چه میزان صحت داشته و از پشتوانه واقعی برخوردارند، حاکی از چالش های بزرگ امنیتی و اطلاعاتی این رژیم است و بیانگر ضعف های ساختاری در مهمترین بخش های این رژیم یعنی مراکز امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است.

هدف قرار گرفتن مراکز فوق سری این رژیم در جولان اشغالی توسط موشک های محور مقاومت، در واقع، زنگ خطر فروپاشی را برای سرکردگان احمق این رژیم سفاک به صدا درآورد که شاکله اطلاعاتی این رژیم کاملا در هم ریخته و حریف به موقع می تواند از آن بهره برداری نماید؛ بنابراین اتفاقات اخیر و نیز ریزش هایی که در آینده اتفاق می افتد، همگی پس لرزه های سیاسی- امنیتی حمله موشکی به جولان و شکست اطلاعاتی این رژیم ارزیابی می شود؛ همانطوری که بعد از شکست نظامی صهیونیست ها از حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، ریزش های فراوانی در ساختار سیاسی- نظامی رژیم صهیونیستی صورت گرفت، در حادثه اخیر هم اتفاقات مشابهی در انتظار آنان بوده و خواهد بود.

منبع :میثاق نیوز



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : شنبه 2 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: