امیرعیسی زاده سرپرست فرمانداری دزفول در گفت و گو با مهر، اظهار کرد: آتش سوزی حوالی ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه امشب در زاغه مهمات تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول رخ داده است.

وی افزود : آتش سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول و سرایت این آتش سوزی به انبار مهمات، باعث انفجار شدید و شنیده شدن صدای انفجار در دزفول و اندیمشک شده است.

عیسی زاده تصریح کرد: این صدای مهیب موجب وحشت مردم در دزفول و اندیمشک شده است.

سرپرست فرمانداری دزفول بابیان اینکه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده اند، گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی در حال تخلیه ساکنین منازل سازمانی تیپ ۲۹۲ زرهی هستند.

عیسی زاده از شهروندان خواست جهت تسهیل در امداد رسانی خودروهای امدادی و جلوگیری از ترافیک به محل حادثه تردد نکنند.

به گزارش مهر، ترافیک سنگین در ابتدای جاده دزفول و اندیمشک به دلیل تردد خودروها بوجود آمده است.

همچنان صدای انفجار شنیده می شود.

تاکنون نیمی از ساکنان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول تخلیه شده اند


سرپرست فرمانداری دزفول گفت: باتلاش نیروهای ارتشی تاکنون نیمی از ساکنان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول از محل سکونت خود خارج شده اند.

امیرعیسی زاده عنوان کرد: نیروهای امداد و ارتش در حال تخلیه مابقی ساکنان نیروی هوایی و زمینی منطقه هستند تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

وی افزود: ترافیک شدیدی در مسیرهای ورودی و خروجی محل حادثه به وجود آمده که از شهروندان تقاضا داریم از تردد غیر ضروری در محل حادثه خودداری کنند.

عیسی زاده گفت: حجم آتش در این یگان نظامی دزفول زیاد است و نیروهای امداد رسان در حال کنترل و اطفای آن هستند.


آتش سوزی در یگان نظامی دزفول مهار شد
سرپرست فرمانداری دزفول گفت: پس از ساعاتی آتش سوزی رخ داده در یکی از یگان‌های نظامی دزفول مهار شد.

به گزارش مهر، امیر عیسی زاده سرپرست فرمانداری دزفول عنوان کرد: خوشبختانه این حادثه از شدت بالایی برخوردار نبوده و در حال حاضر آتش سوزی مهارشده است.

وی افزود: انتشار اخبار پی درپی و گاهی غیرموثق موجب ترس و اضطراب مردم و به ویژه ساکنان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول و سایر ساکنان یگان‌های نظامی اطراف شد؛ در حالی که این آتش سوزی جزئی بود.

سرپرست فرمانداری دزفول با تاکید بر اینکه رسانه‌ها از انتشار اخبار نادرست در چنین شرایطی خودداری کنند، گفت: در این زمان نیرو‌های امدادی در محل حضور دارند، اما حادثه رفع شده؛ نکته مهم اینکه این آتش سوزی هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشته است.

عیسی زاده بابیان اینکه شهروندان دزفولی نگران نباشند، افزود: همه چیز تحت کنترل واحد‌های ارتش است، در این زمینه مسئله‌ای برای نگرانی وجود ندارد.

منبع :گروه حوادث الف