وی  همچنین گفت: به دعوت سازمان مدیریت بحران کشورسعی کردیم با بهره گیری از  تیم تخصصی هیمالیا نوردان و فاتحان اورست برای امداد رسانی و جستجوی اجساد سانحه هوایی عازم ارتفاعات دنا  شویم  که خوشبختانه این ماموریت موفق   منجر به کشف اجساد جان باختگان و جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده شد .  اما متاسفانه در خصوص کشف و نحوه تحویل جعبه سیاه اخبار کذبی منتشر شد که باعث تاسف گردید .

. متن کامل نامه‌ای که  فرهاد گلبرگ در اختیار الف قرار داد به شرح زیر است :

اینجانب به‌عنوان مسئول مستقیم عملیات جستجو اجساد و قطعات هواپیمای سانحه دیده آسمان در کوه دنا که با حکم معاون وزیر و رئیس‌جمهور محترم سازمان مدیریت بحران کشور به منطقه اعزام شدیم، بدین‌وسیله ادعا مطروحه در بعضی از سایت‌ها و شبکه‌های مجازی تحت عنوان تحویل جعبه‌های cvr – fdr به‌شرط دریافت وجه را تکذیب می‌کنم و موید این مطلب تحویل جعبه‌ها بدون هیچ شرطی به مسئولین محترم ازجمله دادستان – فرماندار – نمایندگان سازمان هواپیمایی – نیروهای اطلاعاتی – امنیتی و انتظامی است که صورتجلسه آن موجود است.

و علت تاخیر در ارسال جعبه‌ها از ارتفاعات در ساعت پایانی روز با صلاحدید مدیریتی اینجانب و با موافقت معاون استاندار انجام شده است.

از این فرصت استفاده کرده و از همه کوهنوردان ایثارگر و دلسوز که ما را در این امر یاری‌دادند و بدون هیچ چشم‌داشتی در کوتاه‌ترین زمان این خدمت عظیم را به سرانجام رساندند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 بی تردید کسانی که به هر نحوه مانع خدمت‌رسانی و اتمام کار شدن نیز در پیشگاه عدل الهی پاسخگو خواهند بود.

  منبع:گروه اجتماعی الف