علی مطهری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور گفت: نمایندگان مصمم به حضور رئیس جمهور در صحن مجلس و پاسخگویی به سوالات هستند.
 
وی در پاسخ به این سوال که شما هم طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کردید و هم از طرف هیئت رئیسه مجلس ماموریت داشتید تا نشستی میان نمایندگان مجلس و دولت برگزار کنید، آیا نظر خودتان به حضور رئیس جمهور در صحن مجلس است، گفت: بله. اینجانب گزارش خودم را به هیئت رئیسه مجلس تحویل دادم. در حال حاضر حضور رئیس جمهور در صحن مجلس به نظر رئیس مجلس بستگی دارد.
 
نائب رئیس دوم مجلس در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور در صحن مجلس ادعا کرده پول 98 درصد سپرده گذاران پرداخت شده اما تجمع مردم همچنان ادامه دارد، گفت: به نظر من بهتر است تا رئیس جمهور در یک جلسه مجلس حاضر شود.
 
سپرده گذاران موسسات مالی- اعتباری نسبت به ندادن پول شان از سوی این موسسات معترضند و نمایندگان در خرداد امسال طرح سوال از رئیس جمهر را کلید زدند. این طرح در همان روزهای اول به امضای 130 نماینده مجلس رسید در حالی که 74 امضاء برای طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس، کافی است.
 
علی مطهری هم یکی از امضاء کنندگان این طرح است.
 
بعد از معطلی چهار ماهه و به جریان نیافتادن طرح مذکور، 155 نماینده در جلسه روز چهارشنبه 19 مهر در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس خواستار ارجاع این طرح به کمیسیون مربوطه شدند که بعد از یک هفته این امضاها به 180 عدد رسید.
بعد از گذشت شش ماه، هنوز این طرح در دستور کار مجلس قرار نگرفت. اما رئیس جمهور روز یکشنبه 19 آذر در هنگام ارائه لایحه بودجه سال آینده به مجلس، گفت: 98 درصد پول سپرده گذاران این موسسات پرداخت شد و تنها 2 درصد باقی ماندند.