از «قرارگاه مهندسین» ارتش آمریکا چه می‌دانید؟

از «قرارگاه مهندسین» ارتش آمریکا چه می‌دانید؟

از «قرارگاه مهندسین» ارتش آمریکا چه می‌دانید؟/ فعالیت‌های عمرانی - اقتصادی نظامیان برای بهبود زیرساخت‌های کشور و تامین امنیت ملی

این قرارگاه با پشتوانه عظیم نظامی و بودجه مشخص در دولت فدرال اصلی‌ترین پیمانکار اجرایی در حوزه‌های معادن، سواحل و دریاچه‌های این کشور است و فعالیت‌های اقتصادی خود را نیز علاوه بر داخل آمریکا، در بیش از 130 کشور جهان ارائه می‌کند؛ مساله‌ای که سبب شده تا این قرارگاه تبدیل به یکی از اصلی‌ترین بازوهای اقتصادی دولت این کشور در جهان شود.
«ما با اقدامات فنی و عمرانی خود، به تقویت امنیت ملی کشور کمک می‌کنیم.» این جمله برگرفته از بخش توضیحات سایت رسمی «قرارگاه مهندسین ارتش ایالات متحده آمریکا» است؛ جایی که حدود 37000 سرباز و نیروی مهندسی در حال فعالیت و اقدامات عمرانی و اقتصادی در این کشور هستند.
 
به گزارش رجانیوز، این قرارگاه با پشتوانه عظیم نظامی و بودجه مشخص در دولت فدرال اصلی‌ترین پیمانکار اجرایی در حوزه‌های معادن، سواحل و دریاچه‌های این کشور است و فعالیت‌های اقتصادی خود را نیز علاوه بر داخل آمریکا، در بیش از 130 کشور جهان ارائه می‌کند؛ مساله‌ای که سبب شده تا این قرارگاه تبدیل به یکی از اصلی‌ترین بازوهای اقتصادی دولت این کشور در جهان شود.
 
در بخش اهداف و چشم‌انداز این قرارگاه مهندسی آمده است: «ارائه خدمات مهم عمومی و نظامی مهندسی به منظور تقویت امنیت ملی آمریکا و همچنین بهینه‌سازی اقتصاد کشور و کاهش خطرات در زمان بحران، هدف اصلی این قرارگاه است. ما به دنبال حل مشکلات و چالش‌های جدی کشور در زمان‌های حساس به وسیله مهندسین خود هستیم.»
 
 
برخی از ویژگی‌های اختصاصی این قرارگاه بدین شرح است:
 
-پیمانکار شماره یک دولت فدرال در پروژه‌های بازسازی
 
-تنها پیمانکار رسمی در زمینه مهندسی محیط زیست
 
-طراحی و اجرای بیش از 600 سد در آمریکا
 
-احداث و حفر بیش از 12000 هزار مایل (حدود 20 هزار کیلومتر) کانال
 
 
فرماندهان این قرارگاه هم همگی از نیروهای باسابقه و کهنه‌کار ارتش آمریکا هستند که مسئولیت‌های مختلف این قرارگاه مهندسی و سازندگی را برعهده دارند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : دو شنبه 19 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: