هواپیمای اف 27 نداجا وارد ماموریت رزمی شد

هواپیمای اف 27 نداجا وارد ماموریت رزمی شد

وی افزود: تسخیر ساحل از طریق تخلیه چترباز اتوماتیک توسط هواپیمای «فرندشیپ» از جمله اهدافی است که در این رزمایش دنبال می شود.

 
فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش بسیار موثر و سازنده این یگان در رزمایش های نداجا و پشتیبانی از شناورهای سطحی، زیرسطحی و یگان های رزمی دریایی، تاکید کرد: در منطقه عمومی رزمایش هوادریا گشت های شناسایی-رزمی مختلف را با هواپیما و هلیکوپتر و بهره گیری از جدیدترین سلاح ها انجام خواهد داد.
 
دریادار اسماعیلیان با بیان اینکه بالگردهای ضدسطحی AB-۲۱۲ با استفاده از راکت انداز و تیربارهای سنگین  در این رزمایش شرکت دارند، گفت: در رزمایش های گذشته با بالگردهای ضد زیردریایی SH و مین روب RH شرکت داشته ایم اما در این رزمایش با توجه به سناریوی تعریف شده، با بالگردهای ضدسطحی حضور پیدا کرده ایم.
 
وی تاکید کرد محدوده رزمایش به طور کامل تحت اشراف کنترل نیروی دریایی ارتش است.
 
فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایانه ها و چاه های نفتی و جزایر میانی دریای خزر که در محدوده این رزمایش قرار دارند، تحت پوشش نیروی دریایی قرار دارد.
 
دریادار اسماعیلیان در پایان با بیان اینکه محدوده این رزمایش از مرز شمالی دریای خزر در مجاورت مرز کشورمان با ترکمنستان، تا مرز غربی در مجاورت کشور آذربایجان است گفت: پیام برگزاری رزمایش اقتدار و امنیت پایدار ۹۶ صلح و دوستی با همسایگان است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : سه شنبه 13 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: