آیت الله نوری همدانی: مردم با شکم گرسنه و دیدن جوان بیکار چگونه شاد باشند

آیت الله نوری همدانی: مردم با شکم گرسنه و دیدن جوان بیکار چگونه شاد باشند
 
 
وی با تأکید بر ضرورت رعایت وحدت بین مسلمانان افزود: باید با پرهیز از مسائل اختلاف انگیز مذاهب اصول و حقایق بیان شود، سراسر عالم باید عزادار این بانو باشد حضرت زهرا(س) ظلم ستیز بودند و با دشمنان دین و ولایت مبارزه کردند.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که حضرت زهرا(س)  از امامت دفاع کرد و در مسیر استقرار ولایت به شهادت رسید، اظهار داشت: دشمنان می خواهند که این عزاداری ها کمرنگ شود یا نباشد چون همه عزت  از این خاندان است؛ پیروزی و استمرار این انقلاب از برکت مجالس اهل بیت(ع) است.
 
وی ادامه داد: همه بدانند اگر غرب، آمریکا و ایادی آنان مسلط شوند نخستین کارشان جمع کردن مجالس اهل بیت(ع) است، همانگونه که دوران رضا خان این کار را کردند و بدتر خواهند کرد،از این رو مراسم فاطمیه، عاشورا و غدیر باید با عظمت باشد.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که نظام جمهوری اسلامی علوی و علمی است، راه حفظ نظام را خدمت به مردم دانست و ابراز داشت: مسؤولان بدانند باید معیشت مردم حل شود،  نامه های فراوانی از گله مندی معیشت،  بی کاری و وضع بانک ها داریم.
 
وی عنوان کرد: نامه می نویسند که در خانه چند بیکار با تحصیلات عالی داریم چه کنیم؛ بعضی از مسؤولان می گویند که مردم بايد شاد باشند ما هم مي گويم باید مردم شاد باشند ولی با شکم گرسنه و دیدن جوان بیکار چگونه می شود شاد بود.
 
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: البته در همه دوره ها به همه مسؤولان این توصیه را کردیم و می کنیم که به فکر مردم باشید، وقتی رهبری نظام می گوید گاهی وضعیت مردم را میبینم شرمنده می شوم چطور بعضی ها احساس شرمندگی نمی کنند؛ ان شاءالله همه مسؤولان با وحدت و همدلی اولويت اول را حل مشکل مردم بگذارند و به نصايح خیر خواهانه توجه کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار و سیاست , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: